sreda, 22. oktober 2008

Kar tako...

Včerajšni dan sem skoraj cel prespala, kar je posledica brucovanje 08 na gospodarskem raztavišču, ki sem se ga prvič udeležila kot nebrucka...:) Ja no, faks sm prvi letnik mal zabluzila, ampak če drugače pogledam, mi brez tega ne bi uspelo iti v ZDA... Dobr pa je, da še stoji, mene pa tako ali tako 10.11. že čaka prvi izpit, ki upam, da bo minil brez težav. Zanimivo je že, ampak sedeti za knjigami in se poglabljati v njih je pa druga stvar:) In kaj, ko je še mnogo stvari zanimivejših:)

Na primer pot v Egipt, ki se začenja čez slaba dva dneva, ko nas že ob 4ih zjutraj pobere avtobus v Zagorju. Saj ne vem, ali se sploh splača iti v deželo sanj za tistih par uric... Komaj čakam teden dni dopusta (na katerem že dolgo nism bla:), ker me je tale Slovenija že kar mal izmučla:) Ja no, ne bom se pritoževala...

Drugače pa kaj naj rečem:)))) Tale Slovenija ne daje toliko tem za pisanje, ampak se bodo sčasoma že nabrale...

Do takrat pa papa:))))

Katja

Ni komentarjev: